Lite mera skor sitter aldrig fel...

  

Det blev 2 par skor från din sko. Ett par svarta lack-ballerinas med en söt liten rosett på, de kostade bara 100:- så det var de verkligen värda. Och ett par gråa tygskor som kostade 199:- fast jag fick dem för 159:- eftersom man får 20% rabatt om man blir club-medlem. Båda paren är bra basskor som man kan använda till mycket så därför så fick de följa med hem :) (Det börjar bli trångt på mitt lilla golv, för det står massor med skokartonger där eftersom jag inte har någon annan plats för skorna. Längtar tills vi har vår lägenhet, då ska jag ha mycket plats för alla våra skor!) Sen köpte jag ett silvrigt armband som jag ska ha imorgon kväll då Nathalie´s 20-årsdag ska firas.

Köpte även en blå skjortklänning som jag ska ha på mig imorrn men den visar jag imorrn istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0