My name is Forrest, Forrest Gump

Idag var jag ledig så jag har haft en relax dag. Inte gjort mycket alls faktiskt men ibland måste man få ha sånna dagar. När jag satt och bläddrade på tv:n så kom precis Forrest Gump på canal plus och jag fastnade som vanligt. Jag har sett den typ två eller tre gånger förut men den är så bra så jag fastnade framför tv:n även denna gång. MEN jag upptäckte något stort efter ca två tredjedelar av filmen hade gått; att jag inte hade sett klart på den någon gång. Det visste jag inte ens om haha för alla gånger jag har sett den har det varit sena kvällar framför tv:n på en vardag och då har jag tydligen somnat utan att märka det de gångerna. Så nu såg jag klart på den (skönt utan reklampaus så den inte blev evighetslång) och jag måste säga att jag gillar den ännu mer när jag sett HELA filmen haha. 
Forrest är så söt och omtänksam så man sitter liksom och ler under hela filmen och när det gick dåligt för honom så märker jag hur jag viker ner läppen haha. Antar att de flesta har sett den men om du inte har det, så måste du iaf se den. Det är en sådan film man kommer ihåg och kan se hur många gånger som helst. 



"Forrest why are you so good to me?"

"You´re my girl"

"I will always be your girl Forrest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0