Snälla gå inte sönder

Min mobil gav nyss ifrån sig ett ljud som nog är ett "hjälpjagdörsnart" ljud haha. Det var när den vibrerade när det kom ett sms så hakade vibrationen upp och gav ifrån sig ett "borrande" ljud haha. Så den lät som en liten borrmaskin och det gick inte att få stopp så jag fick stänga av den!? Det är inte ofta man gör det hehe.
image1165
Fan hoppas den inte går sönder nu. Jag är väldigt nöjd med "min" k750i (egentligen pappas men han har en ny så jag har "lånat" den). Den har liksom allt jag behöver, bra kamera för nödsituationer då man inte har med sig digitalkameran och en bra musikspelare med mycket minne. Därför vill jag verkligen inte behöva gå och köpa en ny telefon just nu. Det är så himla dyrt och jag bryr mig egentligen inte om vilken telefon jag har men man vill ju ändå ha de bekvämligheter som man har nu.

Snälla telefon gå inte sönder nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0