Världen är liten

Kom på en rolig sak som hände på min födelsedag förra året. Jag mamma och brorsan var och käkade på tgi fridays och så kommer personalen och sjunger Happy birthday to you till en liten flicka typ två/tre bord bort från oss.. och sen hör man (ja de drog ju åt sig ganska mycket uppmärksamhet) att de sjunger "happy birthday dear Emiliaaa, happy birthday to you"...


Haha hur roligt var inte det att vi satt två Emilia bredvid varandra och att vi båda fyllde år. Med tanke på att Emilia inte är SÅ vanligt (inte så vanligt att det här var normalt) så var det lite kul. Haha det var nästan så jag ville ställe mig upp och "hallå jag fyller också år och jag heter också Emilia" haha. Men nee :P

Hehe verkligen på tal om ingenting men jag kom och tänka på det nu och tyckte det var värt att skriva ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0