Datorn är död

image1079

Så här ser min dator ut när man startar upp den. Vet inte om det behövs en förklaring till vad som hände för att lösa problemet men iaf: Jag var inne på svt.se och sen helt plötsligt så ploppar det upp hur många fönster som helst av samma sida (svt´s alltså) typ som när man trycker ctrl + n och det slutade aldrig. Det kom upp typ 3 fönster i sekunden och jag tryckte på ctrl alt delete men inget hände (jag prövade flera ggr). Sen höll jag in power-knappen till datorn så den stängdes av, sedan satte jag på den igen och då kom det här upp. Och då startade jag om den igen vilket det står att man ska göra första gången, men sedan kom det ju bara upp igen. Och jag fattar inte instruktionerna ?!??? Hur ska jag ställa om inställningarna om jag inte kommer in i datorn.

Någon som kan hjälpa mig? Jag är verkligen inte bra på sånt här shit när datorn helt plötsligt ser ut att komma från 1994 eller ngt.

Om ni undrar hur jag skriver nu så är det för att jag åkte hem till M´s lägenhet. Han är ju i Brasilien nu så jag har lägenheten själv, ganska mysigt men tomt :) Men på fredag kommer han hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0