Diamonds are a girls best friend

image1099 image1100
Det var länge sedan jag skrev något i min bröllopskategori och jag kom på att jag inte skrivit något om förlovningsringar. Skulle jag få välja ut min drömring så skulle det vara något i stil med de två ringarna ovan som är från Tiffany & Co. Hehe och nej den måste inte vara från Tiffanys, så mycket kräver jag inte ;) haha. Men jag älskar verkligen den högra (som btw är samma vigselring som Charlotte i Sex and the City har i äktenskapet med Trey). Det är en väldigt stilren ring och det gillar jag. Men jag vet inte om jag skulle vilja ha så stor diamant. Det skulle nog bli jobbigt i längden. Den måste ju vara lite praktisk också med tanke på att man har den på sig varje dag.
De här ringarna påminner ju om den billigare varianten jag blev lite kär i från guldfynd.

Ja du älskling, det är bara börja spara ;) Haha...

Jag hoppas alla förstår att det är lite ironi över det hela. Jag kräver inte att han ska köpa så dyra saker till mig. Men man måste ju få drömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0