Filippa K



Älsklingen fyllde ju år för några dagar sedan (fast jag har inte firat honom än eftersom han är/var i brailien den 4:e) och då fick han en present som jag gillade väldigt mycket. Han har suktat efter Filippa K rörstrand kopparna länge nu och så fick han ett par av sin syster, hon kan hon ;)

Jag har druckit te ur dem varje dag nu och de är jättebra. Först var jag rädd för att de skulle bli för varma att hålla i som våra andra utan handtag (fast de är ju sämre kvalité så det säger väl sig självt) men de här var perfekta och de var inte alls varma att hålla i. Nu är bara frågan vilka mer vi ska köpa så småningom. Jag vill nog ha ett par ljusa eftersom jag är ett fan av vitt & beige (suprise, hehe). Får se vilka M gillar, han gillar ju de svarta, vi får se... Jag vill köpa någon utav de här:

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0