Nu är lill-Louis uppdaterad

image1091

  

Nytt år = Nya papper till Louis agendan. Skönt att jag fick det gjort. Bara en vecka utan den kändes jobbigt. Jag gillar att ha saker nedskrivna på papper. De var billigare än jag förväntat mig också. De kostade 280:- och eftersom jag väntat mig 400:- så blev 280 helt plötsligt billigt. Men jag tror att M köpte dyrare papper för där hade varje kvartal en "egen" bok, så man bytte vartefter. Medan den här är hela året i en bok, vilket jag bara tyckerär bra för jag glömde alltid att byta förra året. Det lite negativa är att det inte lika mycket plats att skriva på varje dag, men det gör inte så mycket eftersom jag oftast bara skriver en sak på varje dag.
En sak som jag undrar är varför man får med en adressbok varje gång man köper nya papper. Man byter ju inte direkt ut den varje år. Det borde gå att köpa bara papper :/

Men men nu kan jag anteckna snyggt även i år ;)


Kommentarer
Postat av: Joysan

Vad fin den var! Passar ju utmärkt till din väska också :o)...

2008-01-09 @ 13:53:31
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Emilia

Tack :) Ja det var därför jag ville ha den :) Känns så bra att ta upp den ur väskan när de matchar hehe :P

2008-01-09 @ 14:25:38
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0