Order från Ellos

Pappa hämtade ut mitt paket från Ellos idag och jag kan säga att i överlag så är jag missnöjd. Tunikan/klänningen var det fel färg på, istället för vit var den vit med turkosa blommor, hemskt ful och trosorna är inte alls babyrosa som på bilden utan mer åt mörkrosa hållet. Skorna är jag däremot nöjd med, klassiska pumps som kommer funka till mycket. Och de var ju verkligen värda 99:-, sjukt billigt.

  

   Var bara tvungen att visa hur hemsk klänningen var, nu vill jag inte ens ha den vita längre för att den här var så hemsk. Titta hur den ser ut på bilden liksom. Inte alls samma klänning och det finns inte ens den färgen som jag fick hem att beställa så jag undrar hur de skickat ut egentligen. Läste på kommentarerna för denna klänning nu och då var det en tjej som också fått den blåa klänningen ?? Har de inte ens den vita eller :S Dåligt! Den tänker jag iaf retunera, resten behåller jag. Men det var nog sista gången jag beställde från Ellos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0