Planning

Idag åkte vi och tittade på bygget av lägenheterna. Det mesta vara bara grund ännu men den byggnaden som vi var intresserad av att köpa i var halvklar, så man kunde absolut se hur det kommer att se ut. Och man kunde se hur läget på "vår" skulle bli och vad man får utsikt emot. Allt är perfekt! Vi är intresserade av en två då som ligger högst upp på 5:e våningen. Balkongen har morgon och eftermiddagssol, också perfekt. Nu i veckan ska M fixa mötet med banken, så vi får prata om lånet. Men det ser bra ut enligt M´s bankkollega.
Nu är jag ju helt inne i att planera och tänka ut hur saker ska se ut hehe så man vet att möbleringen fungerar. Så nu har jag haft tråkigt ett tag och då ritade jag en skiss på hur det stora rummet med matplats och vardagsrum skulle se ut, iaf placeringen av möblerna :)

  

Här är min lilla skiss hehe och sen även byggnads delen som är klar (i grunden) men man ser ju iaf hur det kommer se ut. Fast den vi vill köpa är på andra sidan (bild 3) och där jag ringat in är samma som den vi vill ha, fast den kommer vara i nästa byggnad till vänster om den.


Kommentarer
Postat av: angelique

vart ligger dom här lägenheterna någonstans? :)

2008-01-20 @ 18:48:50
URL: http://aangelique.blogg.se
Postat av: angelique

låter ju sjukt mysigt :) hoppas det löser sig och att ni får någon av dom! pssst. glöm inte 2a februari :)

2008-01-21 @ 17:11:09
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0