The Moment of truth



Det här programmet ska komma i en svensk version. HAHA, det verkar ju klockrent!

Jag skulle aldrig våga ställa upp haha. Gud vilka hemska frågor, som den sista i videon. Däremot har jag inga hemlighter som skulle kunna påverka mitt förhållande eller min familj, så jag kanske borde ställa upp ändå ;) haha. Som en kille som tvingas erkänna att han har smekt en kollega på jobbet, när hans fru sitter i publiken, aaaouch! Haha...

Btw, så börjar ju Carolina Gynnings program på tisdag. Det verkar vara ganska kul, jag gillar henne. Det går iaf på tisdag 21.00 på kanal 5

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga in lite bilder på fina festoutfits? :)

2008-01-10 @ 23:30:43
Postat av: Emilia

Hmm det skulle va kul men jag vet inte om jag har så mycket att bjuda på. Just nu har jag alla kläder hemma hos mina föräldrar. Så på söndag kanske jag hinner knåpa ihop något.

Jag ska försöka hinna, I promise :)

2008-01-11 @ 10:58:55
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, det skulle verkligen vara kul! :)

2008-01-11 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0