Update

Mötet på banken gick bra, lite saker vi måste ordna fram innan de kan skicka iväg en förfrågan. Så vi vet inte förns i slutet av veckan. Men det såg okej ut så det borde gå bra :) Det var ju lite tveksamt eftersom jag inte har fast anställning och inte heltidstjänst och M studerar men han jobbar ju helttid samtitigt och när det är inflytt så har han bara en månad kvar tills han är mäklare och då börjar han ju direkt på byrån han jobbar nu och då är ju situationen lite annorlunda då det gäller inkomst men det som gäller på banker är ju nuet, vad man tjänar nu osv.

Jag ska snart iväg till jobbet vi ska ha kassamöte, ingen aning om vad vi ska prata om då. :P Efter det ska jag iväg till skärholmen och göra lite ärenden :)

Hade bra :)

Btw blir jag galen på alla serier som har uppehåll, är det pga manusförfattar-strejken?? Varken gossip girl, DH, Prison break, Heroes eller scrubs har kommit med nytt :S Det enda som fortfarnade verkar gå är One tree hill och Lost som börjar nästa vecka. Kan de inte bara ge dem mera pengar så det här kan sluta någongång. JAG VILL HA MINA SERIER TILLBAKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0