Bästa natt-tv



Vad skulle man göra utan bra kvälls-tv? Jag har väldigt svårt för att somna "bara sådär" och tittar ofta på tv alldeles förlänge innan jag somnar. Det hela börjar med två Sex and the city som jag alltid har på i bakgrunden när man gör sig i ordning för sängen. Sen börjar oftast CSI och sedan Jay leno och tillslut tittar man på klockan och woops så är kl efter ett på natten. Det är dels därför vi bestämt att vi inte ska ha en tv i sovrummet i nya lägenheten. Kommer nog bli en del somnades i soffan i början men när man vant sig vid att somna utan tvn så kommer det bli skönt. Dels så vill vi inte ha någon elektronik (som låter) i sovrummet och sedan för att tvapparater (och alla annan elektrisk utrusning) är skitfula och förstör hela inredningen. Men man måste ju ha dem för jag skulle aldrig klara mig utan tv ;) No no no...

...men en får räcka i vardagsrummet :)

Men skulle jag vara "tvungen" att ha en i sovrummet skulle jag ha en sådan här ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Perfekt med en tv i sovrummet, kan man bara somna utan vidare :D

2008-07-16 @ 20:29:13
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja det är ju det men nu måste jag bli av med vanan att alltid somna till tvn. Är nog skönast rent sömnmässigt :)

2008-07-16 @ 21:04:59
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0