Hallidéer

Jag har surfat runt lite på tapethemsidor nu och sökt lite efter olika "trädtapeter". Gillar dem och innan hade jag tänkt att det skulle vara läckert att ha i vardagsrummet bakom tvbänken men nu fick jag en mycket bättre idé. I söndags när vi var på måleributiken i alvik så hittade jag en fin trädtapet från cole & son. Så nu surfade jag runt lite på den och hittae massor av inspirerande bilder. Bilden på hallen nedan fick mig att komma på en jäkligt snygg idé. Vi har ju svart klinkersgolv och vitmålade väggar i hallen och då tänkte jag att den här tapeten skulle vara på den enda "raka" väggen direkt till höger när man kommer in. Till den ytan har vi ju hittat en byrå som jag är så kär i så jag vill köpa den på en gång nästan :) Den kommer från bruka design (klicka vidare till cement kollektionen) och är vitmålad med en cement yta på själva avställningsytan, den är så himla läcker och jag hoppas verkligen vi kan köpa den sen. Sen den där tavlan som står på byrån på bilden skulle passa perfekt. Anna-Stina tipsade om dem för någon dag sedan och då fattade jag tycke för dem.

Tror att det kan bli jäkligt snyggt just kombinationen med den svart/vit/gråa tapeten mot de vita väggarna, det svarta golvet och den gråa cementen på bordet. En idé som definitift sparas i inredningsmappen :)


Bilden är lånad från: Fixa & Dona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0