Handsome man

 

Kunde inte låta bli när jag kom i bröllopstankar att surfa in på den bästa bröllopssidan brides.com. Då klickade jag in på något jag inte tittat alls mycket på förut nämligen kläder till brudgummen. Har inte lagt så mycket tanke i det eftersom jag tittar på bröllopssaker av rent intresse och då är det klart att jag mest tittat på tjejsakerna mest :)

Men iaf jag hittade den snyggaste smokingen jag någonsin sett (den på den stora bilden) Den är från Tommy Hilfiger och skulle jag få bestämma skulle min blivande man se ut sådär på vår dag :) Den på lilla bilden (Savvi Formalwear) var också fin men inte lika klockren som den från hilfiger. Stilrent och klassikt men ändå modernt, det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0