Hemma igen

Nu är vi hemma efter en supermysig helg i Järvsö. Det har varit jätteskönt att bara vara ute på landet och inte göra något specellt. På fredagen när vi kom upp så var det superfint väder så vi cyklade bort till badstranden och dog oss ett kvällsdopp i älven. Det var faktiskt årets första dopp. På lördagen gjorde vi inte så mycket alls, handlade åt min mormor, cyklade till kyrkogården och la blommor på morfars grav. Vi käkade middag på Condis, ett salladsställe i järvsö som var rikigt bra (för att vara järvsö liksom) jag åt en smarrig räksallad. Hemma njöt vi av en myskväll med vin, popcorn och film. Och efter en härlig sovmorgon idag så packade vi ihop och åkte hem igen. En perfekt weekend alltså :)

Hehe HÄR har ni btw lite roliga bilder från min och Cissis mysiga dag på skeppsholmen som förvandlades till regnvädret from hell.

Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe förlåååt att jag inte har skickat bilderna till dig! Vi är aldrig online samtidigt, du får säga till när du är inne :)

Vad gör du på torsdag förresten?

2008-07-07 @ 20:58:42
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0