Jag lever

Ville bara säga att jag lever hehe. Jag har semester och i det här underbara vädret undviker jag datorn så mycket som möjligt. Sitter bara vid datorn då man ska kolla vädret innan vi åker till beachen, typ. Vi har badat varje dag sedan i söndags, helt underbart. Idag har vi varit inne i stan på förmiddagen och jag har köpt en kostym till nya jobbet, skönt att ha det fixat. Idag blev vi dessutom stoppade av metro haha så nästa vecka någon gång är jag och älskling med i den. Hoppas man inte ser okej ut på bilden haha man kände sig inte så snygg där mitt i den stekheta värmen, men men. Nu på eftermiddagen har vi varit och badat med lillbrorsan. Imorrn ska vi, suprise suprise: Bada!

Så tillbaka till semester. Nu gäller det att njuta för nästa vecka börjar jobb. Vilket iofs bara ska bli spännande och kul men det gäller ändå att njuta av dessa lediga dagar då vi båda är lediga tillsammans.

Hade bra så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Nikki

gah, måste bara få säga att du har mega fin design på din blogg , själv kan man icke göra så :O

2008-07-31 @ 21:41:55
URL: http://nikkihansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nikki: Tackar :) Den är gjord av min duktiga kompis Cissi (faantastic.blogg.se). Jag kan inte så mycket om sånt där heller så jag har tur som har en kompis som är så duktig :)

2008-08-01 @ 08:58:57
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0