Lipstick Jungle



Jag har precis kollat klart på sista avsnittet i den första säsongen av Lipstick Jungle och jag måste bara tipsa er om denna serie. Den handlar om 3 framgångsrika tjejer i New York som är bästa vänner och de råkar såklart ut för jobbiga val i kärleken och karriären. Den är baserad på en bok av Candace Bushnell som skapade Sex and the City så inte så konstigt att den är så bra. Man kan definitift känna av en "Sex and the city" vibe. Den är också väldigt lik Cashmere mafia, en annan serie som handlar om typ samma sak fast 4 tjejer. Så gillar man Sex and the City eller Cashmere mafia så måste man se den här serien.

Nu längtar jag till säsong 2 :)

Note: Som om jag inte hade nog med serier jag är beroende av :) Jag började även kolla på en serie förra veckan som verkar bra. Den heter "The Secret Life of the Amarican Teenager". Men har bara sett två ansvnitt än så länge men jag gillar den :) Undra hur många serier jag följer nu egentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0