Shopping

   

Idag var jag ledig och dagen spenderades med Cissi i Skärholmen. Blev lite shopping trots att jag "egentligen" bara skulle köpa skor och kavaj och byxor till jobbet. Men kostym var omöjlig att hitta för på H&M var det bara massa reaskit som var framme (jag är inget fan av rea för allt blir bara så rörigt och det är ändå oftast bara gamla fula saker på rea) Men jag lyckades hitta två kap som var på rea. Ett brunt smalt skärp på Glitter för 30:- och ett L´oréal professionnel shampo som bara kostade 116:- eftersom det var 50% rabatt så det var jag bara "tvungen" att köpa :P
Det blev också ett par svarta lackpumps från din sko. Alltid bra att ha, mina andra svarta basics är så himla slitna och dessutom lite förstora så det var dags. Men jag skulle ändå vilja ha ett par med rund tå också, de här är nämligen spetsiga och man vill ju basicskor i alla modeller ;)
Jag köpte ett par solglasögon från Prestige också, tyckte de kändes moderna och de passade mig för en gångs skull, vilket är ovanligt. De gick på 249:- vilket kändes helt överkomligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0