Vilket härligt väder



Äntligen kommer solen fram! Den här veckan ska det vara fint hela veckan. Typiskt att jag jobbar kväll idag och på fredag. Men men på fredag är det min sista dag på maxi så jag överlever nog hehe. Men imorrn ska jag iaf åka och bada med Jenny. Ska bli underbart att vara ute hela dagen. Hatar att inte ha någon att vara med när det är fint väder ungefär som idag då jag dessutom måste åka till jobbet snart så man kan inte riktigt hitta på något. Men men imorrn ska jag njuta hela dagen!

Juste, vi köpte tvbänken igår. Den fanns inte kvar på lager men vi fick beställa en så den kommer inom 2 veckor och vi fick den ändå till reapriset såklart. Så nu har vi köpt vår första gemensamma möbel :) Vi kollade föressten på matbordet. Det såg inte alls ut som på bilden så den vill vi verkligen inte ha. Den såg brun och plastig ut så den kan vi stryka från listan. Nu är det fortfarande ekbordet på Mio som är favoriten. Det är bara stolarna vi är fundersamma över.


Kommentarer
Postat av: Johanna

väldigt fin blogg du har :)!

2008-08-09 @ 13:56:21
URL: http://jhaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0