Blommor







Det är så härligt att sitta ute på altanen hemma hos mamma och pappa nu för mamma har planterat hur mycket blommor som helst. Hennes tema i år var rosa, till min glädje. Så de flesta blommorna är rosa och lila. Med undantag från de första två blommorna på bilderna som är Dahlia och rosbuske (som mamma fick i morsdag present av oss). De är så himla fina. När jag ser alla fina blommor så tänker jag på vilka vi ska plantera på vår balkong nästa år. Eftersom det är höst när vi flyttar in så får vi vänta ett tag med att göra i ordning balkongen. Men jag längtar så mycket efter den dagen då man kan göra i ordning en mysig frukost och gå ut och sätta sig och avnjuta den på balkongen.


3 månader och 2 veckor kvar :)


Kommentarer
Postat av: Solli

vilka härliga sommarbilder!

Jättefina!



Sov gott!

2008-07-02 @ 22:41:14
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0