Camillaburgaren

På tal om ingenting så satt jag och kollade på max hemsida för jag skulle kolla vad det var i deras nya gucamole hamburagre (hehe nördigt jag vet men den såg så god ut och jag ville veta vad som var i). När jag går in på Max startsida så ser jag en länk: Vinnaren i hamburger-SM korad. Hehe och då kom jag ju på att Camilla berättat att hon vunnit den. Hehe så jag kan skryta med att min kompis gör den godaste hamburgaren. Ganska roligt hehe hon och hennes pojkvän skickade in ett bidrag mest för kul skull och nu har de vunnit och vann en lyxweekend i Berlin. Och det häftiga är att den kanske ska komma med i Max´s hamburgesortiment. Då ska jag ju lungt äta Camilla burgare varje gång jag äter på max ;)


Kommentarer
Postat av: Angelique

nej fan va coolt :D det visste jag inte! :D

2008-06-25 @ 18:35:28
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0