Idag är en bra dag

Trots att dagen startade med spöregn och hagel så blev det en bra dag trots allt. Dels för att:

♥ Idag är det endast 4 månader kvar tills vi flyttar in i vår fina lägenhet

♥ Jag har fått jobb! Berättar mer sen när jag har det till 110% hehe. Jag vågar aldrig prata fullt ut om något om det inte är HELT säkert att det går igenon. Men jag blev uppringd av tjejen som jag var på intervju hos förra veckan och hon ville träffa mig igen och sa att om jag fortfarande är intresserad så vill hon anställa mig. Så jag skriver mer om jobet efter jag träffat henne och allt är klart :)

God natt glada tisdag :)

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Grattis till nya jobbet.

2008-06-18 @ 13:50:00
Postat av: Emilia

Inte hundra procent klart än, men känns ganska klart iaf :) Ska på ett till möte nästa vecka med dem efter det är det klart :)

2008-06-18 @ 14:24:41
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0