Midsommar

    

Midsommarafton spenderade jag och älskling med patric och nike hemma hos oss (eller ja mamma och pappa). Vi hade jättetevligt hehe och hade en typisk midsommar kväll. Vi åt supergod mat: Grillade fläskfiléspett, grillad majs, färskpotatis, min favvoröra (avokado, fetaost och kidneybönor), och två såser basilikacremé och tomatmajonäs som jag gjorde själv. Sedan bakade jag och nike tårta, en gräddtårta såklart med ett stort berg jordgubbar och till det drack vi roséchampagne. Hehe ja det här är en liten fnöffad version av vad som egentligen hände haha. Sanningen är att sen blev vi alla (eller jag mest) aspackade och vid två var jag helt slut och gick och la mig. Hehe eller först såg jag till att våra gäster fått lakan eftersom Nike först gått och lagt sig och sov på mitt golv :P Jag lyckades tex under kvällen att hälla en hel cosmopolitan över mig när jag skakade den i shakern. Det måste sett ganska roligt ut. Hela min klänning vart helt blöt och sp den fick jag byta på en gång hehe. Blev iaf en lyckad midsommar, trots spöregn mitt under middagen (se sista bilden) men det var ganska mysigt att tränga sig under vårt stora parasoll som räckte till alla utom stackars älsklingen som blev helt blöt :P Men det är svensk midsommar i ett nötskal :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha berg av jordgubbar var ingen överdrift! :P Vad härligt det ser ut!

2008-06-22 @ 19:42:47
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0