Helgen

 

Den här helgen har varit så perfekt! Jag har varit ledig nu lördag och söndag och i fredags slutade jag kl. 14. I fredags kom Liam och Tindra över till oss eftersom jag skulle vara barnvakt till på lördag. Sötare ungar finns ju inte, de är så snälla och söta så det är bara kul att vara barnvakt åt dem. Har tagit över 200 bilder hehe. Älskar att ta bilder på Tindra för hon är så "fotogensik" hehe :P Nej men hon ler faktiskt så fort man tar fram en kamera och det är så kul att ha fina bilder på henne. Igår promenerade vi till en sjö här i närheten så barnen fick bada och sen gick vi till en lekpark, där vi hade jättekul. Haha som vuxen kan man också ha kul där :P Haha man blir som barn på nytt och det gillade ju barnen hehe :P

När de hade åkt hem så mötte jag upp cissi och vi handlade smoothie ingredienser. Vi gjorde 2 jättegoda smoothies. Först en med frysta (färska som cissi fryst in) jordgubbar, banan och ananas/apelsin juice som vi njöt av ute på gården på min nya fina rosa picknickfilt. I den andra hade vi vaniljyoghurt, frysta hallon och blåbär en halv banan och lite ananas/apelsin juice. Smoothies är så gott för det känns så somrigt och fräscht.

Idag har jag legat ute och solat hela dagen med Nike, superskönt! Börjar få lite färg nu vilket är så skönt för jag gillar verkligen inte att vara blek. Hoppas vädret håller i sig hehe så jag kan vara lite skadeglad för idag åker mamma, pappa och brorsan till Grekland (eller ja de sitter på planet nu). Dessutom är M på Island så just nu är jag helt ensam :( hehe.

Imorgon ska jag på arbetsintervju som konferensvärdinna :) Hoppas det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0