Tax free shopping



Det finns trots allt lite positivt i att ens familj varit utomlands utan mig :) Detta väntade hemma hos mamma och pappa. Jag hade "beställt" mascara och concealer. Så det blev min favorit concealer från ysl och en mascara, inte den jag brukar ha (brukar ha en annan från ysl) men den här var det bra pris på i tvåpack hehe så mamma köpte en till sig själv och en till mig. Kul att testa en annan också :) Den kanske till och med är bättre :P

Men sen till det roliga mamma hade köpt Kate Moss parfymen till mig :) Mamma fick den av pappa i vintras och jag blev direkt kär i den. Så jag blev jätteglad av denna lilla present :) Tack mamma. Jag var i behov av fler parfymer för den enda jag har här hos M är Gucci envy me och jag vill inte ha den varje dag. Så nu är det problemet löst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0