Välkommen juni

Jag kan inte riktigt fatta att det är juni idag. Gud va tiden går fort! Men nu är sommaren här iaf och det är underbart.

Kvällen igår var mycket trevlig och det var verkligen välplanerat. Vi åkte först på mingelbåt som de bokat och där bjöds det på snittar och vin och sen åkte vi mot Tornvillan där vi åt en trerätters middag. Maten var super god och det var kul att testa anka som jag alltid undrat hur de smakar, supergott. Efter kaffe och avec hade de bokat en buss som körde oss till deras (helt amazing) villa i Vikingshill. Gud va fint de hade det där, vilket drömhus. Även där hade vi det jättemysigt. Vi kom hem i lagom tid vilket var skönt eftersom både jag och älskling jobbade idag. 

Nu är jag så trött att jag måste lägga mig och sova snart :P Imorrn ska jag jobba på grand, det var jättelänge sedan sist. 

God natt ♥

Update: Glömde ju skriva att det blev föressten outfit nr. 1 med de vita rosettskorna, blev väldigt fint och blev precis lagom mot hur de andra hade klätt sig hehe :) Perfekt :P

Kommentarer
Postat av: leia

så himla härligt....å hela juni juli och augusti kvar att njuta.



bra val med outfiten....riktigt finr.



kramar

Postat av: Emilia

Ja sommarn är verkligen bäst! Man mår så mycket bättre på våren och sommaren. Solen gör mycket för humöret :)



Hoppas bara att vädret håller i sig :)

2008-06-05 @ 21:22:33
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0