Vilken är snyggast?

Om ni fick välja en utav de här bilarna (ni får inte sälja dem så värdet spelar ingen roll), vilken skulle ni välja då? Tänk även praktiskt att de ska fungera att ha i vardagen. 

Deltagande nr 1: AUDI TT COUPÈ svart
      

Deltagande nr 2: MERCEDES SLK svart

    

Haha M och jag har nämligen ett ANTAL gånger disskuterat vilken utav dessa två bilar som är bäst. Ni vet ju vilken jag röstar på hehe. Jag tycker SLK´n är jättefin MEN den kommer vara helt opraktisk då en verkligen är PYTTEliten. TT´n har åtminstånde en stor baklucka och ett baksäte (kanske inte det största men det finns där iaf att lägga saker i). Du får dessutom mer bil för pengarna om man köper Audin eftersom du får en grym TT för samma pengar som du får en äldre mindre grym slk. Dessutom tycker inte jag att en mäklare ska ha en FÖR stekig bil. Jag försöker säga det till M att om jag skulle komma till en visning och se värsta sportbilen skulle jag bli lite fundersam och tänka att han får för mycket pengar haha. Man ska ha lagom och det är TT´n fast med väldigt mycket "det där lilla extra".
Och haha man får ju inte glömma att TT´n säger "Ät mig" ;)

Kolla på en TT framifrån så förstår du vad jag menar :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Självklart måste jag ju stå på din sida ;) TT:n är det som gäller!.. fast jag skulle gärna ha en cab tror jag. Det finns väl? Tycker nog att den är snyggast.. den andra är som sagt för stek och för maskulin. Ingen passar mina vardagsbehov, men eftersom TT:n har baksäte så vinner den även där! :)

2008-06-13 @ 16:54:18
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Joysan

Jag skulle helt klart välja Audi TT :o)...Världens läckraste bil!

2008-06-13 @ 18:00:40
URL: http://rosagroda.blogg.se/
Postat av: M

Sen är det jätte rättvist att du har jämntfört en splitterny audi TT med en halvsketen SLK helt i standard... ;)



Klart att SLKn är schysstare med sin cab!

2008-06-14 @ 17:49:46
Postat av: Emilia

M: Ja men jag tog ju de som var i samma prisklass

2008-06-15 @ 00:02:08
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha , ni är roliga ;)

2008-06-18 @ 18:23:55
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0