Då var det dags..

... för mig att bli sjuk. Har misstänkt att jag borde bli det snart eftersom jag inte varit sjuk sedan i höstas. Kände igår när jag fick nysnings/tår attacker hela tiden i kassan hehe att nu kommer jag bli sjuk och mycket riktigt så vaknar man med ont i halsen idag. Inget farligt än så länge men det blir förmodligen värre imorrn :( Och jag som ska jobba tre dagar på grand nu, det blir tufft. Fast på ett sätt enklare än att sitta i kassan och vara förkyld, på grand är man iaf inte "in the spotlight" hela tiden hehe. Vi är ju mest nere i roomservice och där kan man ju springa och snyta sig hehe :) Fast jobbigt eftersom man anstränger sig så mycket fysiskt. Men men it´s good money och då kan jag lungt springa där och snörvla i grands korridorer haha :)

Men det blir nog lite lungt här i början av nya veckan för jag kommer nog vara ganska död då jag kommer hem hehe :P


Kommentarer
Postat av: emma

va fin blogg du har.
du .
hade du velat rösta på,min hund i en tävling.
se mer info på min blogg där står länk o info

2008-03-09 @ 15:14:06
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Jessica

Fin bakgrund!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-09 @ 15:18:35
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0