En till ledig dag

Idag hade jag jour och som vanligt så ringer de inte. Det är väldigt sällan de ringer in en när man har jourtid för det är oftast bara om någon ringt in sig sjuk och det gör inte folk så ofta. Men resten av veckan blir det iaf lagom mycket jobb. Jobbar på maxi onsdag och torsdag, är ledig fredag och lördag och jobbar på Grand på söndag. Så det blir en skön vecka. Det har varit skönt med lite påskledigt även fast jag jobbade på påskafton men just att alla är lediga samtidigt är skönt :) Det är så tråkigt att vara ledig själv.

Idag har jag ingenting planerat. Ska skriva klart min CV som jag gjorde halvt klar senast jag skulle göra den hehe och sen ikväll så ska M och jag förhoppningsvis städa i lägenheten. Men det är bara OM de har blivit klara, vilket de aldrig blir. Hela förra veckan hade de på sig att sätta in ett badkar och installera ett element och sätta in en "platta" under diskhon. Det här är tydligen jättesvåra grejer *not* och det enda de hann göra vara att sätta in ett element i badrummet. WOW! Så nu får vi se om de lyckats med det otroligt STORA projektet att tillsammans lyfta in ett badkar och koppla in det i rören på en dag. Med tanke på att de inte klarade det på en hel vecka så är förhoppningarna inte så höga. Till råga på det har de tagit sönder tapeten i hallen och gjort svarta repor i taket och repat ekparketten!

Som jag sagt förut: You gotta love the stambyte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0