Gårdagen

 

♥ Här är klänningen jag köpte i torsdags (Allt är från H&M hehe).

Den hade jag på mig igår då vi firade Nathalie som fyllde 20. Vi startade kvällen hemma hos henne och där åt vi jättegod mat och drack massa gott (Hehe lite för mycket mot slutet. Paulina och jag tyckte det var smart att dricka upp alla våra slattar från flera cider och en vodkaflaska. Det är ett sådant dumt beslut man bara gör när man är full haha) Sedan fick vi skjuts in till kungsträdgården av Camillas snälla brorsa. Haha mitt i allt tappade paulina sin handväska påväg ut ur bilen och hon såg att den låg på marken där alla bilarna körde haha. Vi hamnade iaf tillslut på café opera. Jag skulle ju dessutom vara smart och lägga mitt leg i jackfickan för att jag fort skulle få fram det till vakten. Men tror ni inte att jag glömmer bort det när jag ska visa leget haha. Jag stod där och rota i väskan ett tag innan jag kom på att det låg i fickan haha. Juste sen gjorde jag en annan blåst sak igår. Jag hade råkat trycka på någon knapp på kamera så displayen var av när man tog kort. Men jag fattade inte hur man fick tillbaka det. Så jag gick hela kvällen och fotade utan displayen och typ trodde kameran var trasig. Sen nu imorse ser jag ju en skitstor knapp där det står disp. och där ändrar man ju olika display-lägen. Då känner man sig verkligen dum haha.

Men vi hade en jättebra kväll och det märks idag haha. Om man mår piss dagen efter då betyder det att man hade kul kvällen innan haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0