Hissgardiner

image1175 image1176
image1177 image1178

Något som jag älskar är hissgardiner. Jag tycker verkligen att hela rummet får ett mjukare och vackrare intryck av hissgardiner. Himla har jättefina gardiner och de finns att köpa på bla. systerlycklig. Jag hoppas det passar med hissgardiner i våra fönster i nya lägenheten. I sovrummet vill jag iaf ha det för det blir så himla mysigt. Sovrummet har jag en bild i huvudet hur de skulle kunna se ut. Synd bara att det inte är mörka trägolv som typ valnöt för då skulle det bli ännu finare. Men jag ska inte klaga, ekparkett är ju också fint. Men jag gillar verkligen mörka träslag och det känns fel att ha mörka möbler till ett ekgolv. Vilket påminde mig om att M måste prata med bygggubbarna om att vi inte vill ha ett linneskåp som står i ett hörn i sovrummet. Jag vill inte ha det där pga av att man blir mer låst i vas man kan ha för sängram och man kan inte ha en för stor säng då skåpet tar upp en del av hörnan där man vill ha sängen.

Gud va jag njuter av att få fantisera så här varje dag. Jag har gjort det så många gånger på lådsas men nu är det på riktigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0