Jag överlevde

Hehe äntligen hemma! Jag hade inga hål och mina tänder var superfina sa hon (yes) och som jag redan visste så hade jag tandsten som hon sa direkt det tar vi bort nu. Då blev jag nervös för jag började direkt tänka på det obehagliga skrapandet med en metallpinne men hon drog istället fram en spetsig liten sak med sladd. "Oh no" tänkte jag bara när hon satte på den och man hörde värsta slipljudet (typ som den maskinen de borrar hål med låter). Fy fan vad det ilade, jag spände varenda muskel i hela kroppen och hoppades att det skulle vara över någongång. Framtänderna i underkäken är ju dessutom typ dert känsligaste området (iaf för mig) när det gäller ilningar. Dessutom tål jag inte när det smakar blod i munnen och nu försökte jag bara andas och tänka: lugn det är inte blod, det är inte blod... haha fast det funkade inte för det smakade iaf, usch.

Så 621 kronor senare är jag iaf klar och nu måste jag inte dit förns om 1½ år, skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0