Nackdel med att bli äldre

Ja en nackdel med att bli äldre är ju att det kostar att göra saker som förut var gratis.

Jag hade iaf fattat det helt fel och jag måste betala för tandläkaren imorrn. 405kr! (För en undersökning som tar 5 min om inget är fel) Fan, fan, fan... Först tänkte jag avboka av ren ilska för att infon inte var tydligare i broscyren som följde med kallelselappen (på hemsidan är det mer tydligt men jag kollade ju inte där) men det är ju söndag idag och då har de stängt. Och avbokar man inte mer än en dag innan så får man betala 240-400 spänn ?! Så jag är ju tvungen att gå nu iaf. Känns bara så himla ruttet. Måste man fylla 20, hehe.

Haha jag blev verkligen arg när jag upptäckte detta idag när M sa det till mig (såg även att cissi kommenterat det nu också hehe) Men men jag har insett att det är bara att grow up och gå dit och bli pank som alla andra, that´s life...

Haha men det är inte kul första gången så jag måste få klaga lite :P Mobilen får vänta lite tills lönen kommer. Har lite andra saker som måste betalas så bäst att vänta med mobilen tills man vet att man har råd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0