Nooo...

Nu måste jag skriva av mig. Jag hatar manusförfattarna till One tree Hill just nu! Det kunde inte bli värre slut på dagens avsnitt! Fan, fan, fan...

Nu vill jag bara att det ska bli onsdag igen så man får se fortsättningen, gaah! Jag vågar inte skriva varför jag är arg ifall att någon som läser det här inte sett avsnittet och jag vet själv hur arg man blir när man råkar läsa vad som händer. Men jag kan iaf säga att det är en viss person (Klicka ej om ni inte vill veta) i Oth jag vill döda just nu haha och alla ni som sett det vet vem det är. Allt är hennes fel!

Om de inte löser det här så vet jag inte om jag vill titta längre :(

Hehe som ni märker är jag galet beroende av Oth så därför låter jag lite rolig när jag är upprörd över något som hänt i serien.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån laddar du ner delarna av oth? förresten vilken del ligger du på?

2008-03-05 @ 18:22:42
Postat av: Cissi

Jag håller med, men jag blir lite irriterad på H. också ! Hon överreagerar! Hon var ju inte bättre själv med sin lilla musiker. Och hon kan ju ge N en chans att förklara.. att han var påväg att berätta om kyssen när hon själv sa "some things are better left unsaid" eller nåt sånt... gaah, smått irriterad! Men jag känner på mig att Lucas räddar situationen, han vet hur det ligger till =)

2008-03-05 @ 22:02:08
Postat av: Emilia

Anonym: Jag laddar ner dem på piratebay :)

Cissi: Ja jag vet! Jag blev jätteirriterad på H att hon inte lyssnade på N, han försökte ju förklara hela tiden och bättre blir det ju inte när C ljuger och förvärrar allt, suck.. Men ja hoppas L pratar vett i H :)

2008-03-05 @ 22:55:39
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Cissi

nää precis! O man blir ju så frustread när ingen mer än Nathan fattar hur falsk C är ! Får man hoppa in o smälla till henne? =)
Men som sagt.. tror inte det går så långt som H sa... isf så vet jag nog en E som blir minst lika förkrossad som N .. ;)

2008-03-06 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0