Usch usch

Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag ska sitta i läskiga tandläkarstolen. Jag är nog lite nervös och rädd för att jag ska ha hål mer för att det är dyrt än att det är läskigt. Men det jag är rädd för nu haha det är om de ska skrapa bort tandsten. Det är så himla obehagligt och jag spänner mig alltid som satan när de gör det. Det är nästan så jag får sendrag efter besöket haha. Det känns så ruttet för jag borstar verkligen jättenoga där på framtänderna i underkäken just för att jag har en metalltråd där men det hjälper inte. Det blir tandsten där iaf, snyft :P

Förra gången jag var där (sista gången som gratispatient) så sa han ingenting om tandsten. Jag vet att det är likadant nu så det ska bli intressant om han säger att det måste bort nu. Klart att de hellre vöntar och får minst 200 spänn för att skrapa lite i 5 minuter. 

Jaja nu slipper ni mitt klagande om tandläkaren. Eller ja kanske lite till när jag kommer hem beroende på hur det går :P 

Wish me luck :P  Och btw på vägen hem ska jag belöna mig själv med en cheeseburgare eftersom jag inte ätit något sedan frukost för att jag inte orkar göra om hela munrengörings processen som jag gjorde efter frukosten (borsta, skölja, tandtråda, tungskrapa och allt vad man nu gör) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0