When are you coming?


You´re body is a wonderland - Den första låten jag hörde med John, det var då jag blev kär ;)

Why oh why!? Kan han komma till Sverige någon gång! Jag vill se min älskade John Mayer.. Han kan väl ta en sväng förbi här nu när han ändå ska spela i England. Och så kan han bo på Grand och så jobbar jag dagen efter konserten och så får jag servera frukost till honom. Haha well well, det skulle ju kunna hända :)

Btw så kommer ju Backstreet boys till sverige snart, då ska jag och mamma gå. Tror det blir mysigt att höra gamla låtar som man var kär i som liten flicka haha (och iofs några nu också) :P Hade jag inte gått hade jag ringt och bett om att få jobba kväll på Grand. De bor ju alltid där när de är i sverige och de flesta stjärnor beställer ju roomservice så man är ju på rätt avdelning :) 


Fast jag har ju ändå träffat en utav mina idoler hehe så jag är mer än nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

hur går det med flytten? :)

2008-03-13 @ 15:53:16
URL: http://maishel.blogg.se
Postat av: Emilia

Vi ska inte flytta in i bostadsrätten förns i november. Men vi ska flytta tillbaka in i mickos etta nästa vecka (den har ju stambytts) :)

2008-03-13 @ 20:07:39
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Cissi

Det förvånar mig att du inte skrivit ett upprört inlägg om senaste oth! ;) Nu blir jag nästan sur på H, som om inte N har förändrats?! O han har ju inte gjort något! Visst, att han bråkade o blev förlamad var väl lite hans gamla jag, men han gjorde ju ignet med C.. o sen är det ju bara hon som har hållt på med Keller.. blir så arg! Gillar inte hennes stil alls just nu, hon är inte gamla vanliga H alls!
Vill du ses i helgen? :)

2008-03-13 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0