5 underbara klänningar

    

Jag har länge velat beställa klänningar från Forever 21 men eftesom frakt + tull går på ca 500 spänn så har jag inte gjort det. Men gaah (!) jag vill, jag vill! De har så fina kläder, speciellt klänningar och så billiga! ALLA dessa 5 godingar går på totalt 730:- (!) Det är ingenting. Speciellt med tanke på att flera utav klänningarna ser ut att kosta 730 styck.

Någon bekant till mig som läser det här hihi vill någon också beställa därifrån så man kan dela frakt? :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Tullen är verkligen dyr så att du vet. Och man får tulla på hela beloppet (det man handlar + frakt). Så tänkt på om det är värt det innan du beställer :)

2008-05-07 @ 17:46:26
Postat av: angelique

jag skulle kunna handla därifrån :) bara jag får mig tiden att titta lite, förut hittade jag massor! så kör hårt ;)

2008-05-07 @ 20:55:45
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0