Hjälp mig välja?

Imorrn ska M och jag på 50års fest. Det är hans chefers genemnsamma fest så det kommer alltså vara deras bekanta och M´s kollegor på byrån. Jag har inte träffat någon innan vilket gör klädval svårt hehe...

  Alt. 1: Blå klänning med (eller utan?) vitt linne under och beiga jackan över med vita skor 

 Alt. 2: Blå skjortklänning med antingen svarta strumpbyxor (?) leggins (?) eller transparanta strumpisar (?), kan inte ha utan för det såg jätte naket ut från sidan. Vilket är bäst?

 Alt. 3: Marinblå tubklänning som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till, svarta eller vita pumps? Och med vit eller gul?

Jag hatar att inte ha någon att fråga om råd. M kommer inte hem förns sent ikväll eftersom han är på Kizz-konserten och då orkar jag inte pröva allt. Och imorrn åker han till jobbet på morgonen och eftersom han inte hinner åka hem emellan (tack vare sthlms maraton) så måste vi mötas vid strömkajen där vi skulle mötas enligt inbjudningskortet. Hade man bott hemma hade man kunnat fråga där men nu är det jag själv här så då hoppas jag på att få lite åsikter. Inte för att jag brukar ha många kommentarer men om ni har en liten åsikt får ni gärna skriva ner den :)

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Min rangordning på klädvalet.

1. tubklänning

2. blå klänning utan linne

3. skjortklänning



Lycka till

" kl.22.00 jag är hemma o vaken ska jag komma över?

2008-05-30 @ 22:09:52
Postat av: Cissi

Blå klänning tror jag, snyggt med jackan över! Eller tubklänningen!

2008-05-31 @ 01:18:13
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Nadja

ta den blåaklänningen med jackan över och gråa pumps annars tubklänningen...med en vit kofta och någon pärlhalsband och dina vita skor. skulle också vara fint ;)



2008-05-31 @ 15:51:26
URL: http://nadjajoons.blogg.se/
Postat av: emilia

svarar väl försent, men den prickiga absolut!! :) ha det så trevligt!

2008-05-31 @ 16:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0