En vanlig Emilia-tisdagskväll

Nu var jag nära på att börja det är inlägget med Hej, hehe så gör jag varje gång jag ska skriva här. Här om dagen så hade jag sagt HEJ HEJ i sömnen skithögt och låtit skitglad så M hade blivit skiträdd haha. Snacka om att leva för jobbet haha jag tar med det till sängen ;) haha.

Jag såg nyss klart på One tree Hill avsnitt 12 i säsong 6. OMG! Vilket bra avsnitt. Det behövdes efter det förra tråkiga. Nu hoppas jag bara att man får se ett till nästa vecka innan det börjar bli dags för juluppehåll. Jag är mer fast än någonsin i OTH nu. Men jag har ju liksom följt det i 6 (!) säsonger, inte konstigt att man är beroende.

Jag längtar så himla mycket till julen. Man får så mycket julkänslor nu när det är så mysigt mycket snö ute. Jag vill inte att den ska försvinna :( Men snart är det iaf julledigt. Det kommer bli så skönt med 2 veckors ledighet för att bara ta det lugnt.

Nu är det sista "fullbokade" veckan på jobbet. Sen börjar det bli lugnt och vecka 50 blir sista riktiga jobbveckan för vecka 51 är det bara massa roligt som händer. Personaldag på jobbet, julfesten och lite "studie"besök för att få inspiration för att skapa en miljövänlig anläggning. Kommer bli kul, längtar redan nu till den veckan. Hihi Eleni och jag pratade redan idag om klänningar till julfesten :) Man måste ju hitta den PERFEKTA, eller hur Eleni? :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min bok. Just nu läser jag "En shopaholic säger ja", alltså trean till "En shopaholics bekännelser" Jag älskar verkligen de här böckerna och jag vill hinna läsa klart den här fort så jag hinner läsa fyran innan filmen släpps. Jag tänkte när jag läste ettan: att det här skulle bli en grymt bra film och så googlade jag det och då visade det ju sig att den höll på att spelas in. Åå snart kommer den :) HÄR kan man se trailern. Men jag ville nästan inte se den. För i min värld ser Becky inte alls ut så där och sen: VART ÄR LUKE i trailern?

Jaja :) Good night...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska alldeles strax se det nya avsnittet :) .. men håller med om att det förra var hur tråkigt som helst! Stängde av efter 12 min o såg inte klart det förrns flera dagar senare..helt klart det sämsta avsnittet någonsin! usch!

2008-11-25 @ 21:48:50
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Cissi: MEh du kan ju inte stänga av!? Visst att det var dåligt men det är ju ändå oth, shame on you :P Slutet var ju skit spännande. Tråkigt att man fortfarande inte vet varför än :( Jag tror inte att det är det som de försker få oss att tro att det är :)

2008-11-26 @ 21:03:53
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Eleni

missade helt att det var en fråga till mig.

japp det är mycket viktigt.. jag tycker min är lite tråkig nu hahahaha jag måste göra nått piffigt känner jag..ja vi får se det är 1.5 vecka kvar...hehe



Jennie har köpt en nu.. med en jäääätte stor knut rosett...

2008-12-08 @ 17:47:27
Postat av: Eleni

Jag har köpt en ny klänning... jag såg den och den ropade på mig... så jag köpte den :( tror att det blir denna alltså nr 2 till festen...den var speciell på något sätt...

köpte en kofta också (utan att prova-fattar inte varför jag envisas med att inte prova kläder i butiken sen komma hem och de är fula/för stora) men den åker tillbaks.

kram

2008-12-09 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0