Myskväll med Cissi


 Igår hade jag Cissi på besök. Vi lagade först en jättegod middag som numera är med på min top 5 favoritmat: Stekt kycklingfilé med tortillabröd med guacamole, bönor, stekt haullomi, tomat, parmesan och sallad. Riktigt got och enklet att göra. Till dessert skulle vi gra Leilas kladdmuffins och som ni ser blev det en del KLADD, haha. Jag retade Cissi väldigt mycket eftersom jag trodde hon skulle vara grym på att hälla ypp smeten men nja :) haha eller vad säger du Cissi? Men dem blev hur som helst SUPERgoda! Hittills är allt jag provat från Leilas "A piece of cake" supergott!


Sen för att göra det till ännu mer tjejkväll så kollade vi på en av världens finaste filmer: PS I Love You. Vi grät såklart trots att vi båda redan sett den. Men den är ju så fin så vem kan se den utan att gråta?!

Tack Cissi för en supermysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Kladd-muffinsen såg så goda ut...kan du lägga ut receptet?? Please

2008-11-16 @ 19:58:43
Postat av: Cissi

Tack själv! :D

2008-11-16 @ 20:02:48
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0