Party

Nu var det extremt länge sedan jag skrev. Men jag har haft en liten datavila den här veckan som gått. Jag läser ju så sjukt många bloggar och så bloggar jag själv så jag kände att det blev lite för mycket tid som jag la ner på allt bloggande. Det hinns inte riktigt med på vardagaskvällarna. Men men nu har jag iaf bestämt mig för att skriva här när jag känner att jag hinner och så har jag dragit ner lite på allt bloggläsnade, jag har dragit ner på antalet bloggar som jag läser.

 


Men i lördags så hade jag lite fest hemma hos mig eftersom jag fyllt år. Så det blev en riktigt partykväll. Det blev middag, massa dricka och massa asgarv med tjejerna. Det var så härligt att kunna bjuda över massa vänner och känna att alla får plats och att man inte stör någon. Så det ska göras om många gånger ;)
Jag fick superfina presenter av mina söta tjejer. Det kunde inte ha blivit bättre :)

Tack allihopa för en superkväll :) Hoppas ni vill komma över flera gånger :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart vi vill ;)

2008-11-09 @ 23:21:52
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

va bra :)

2008-11-10 @ 21:20:33
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0