En helt underbar vecka

Jag har inte skrivit så bra som vanligt den här veckan jag vet :) Oftast beror det på att jag alltid lägger min tid på vardagskvällarna till att laga middag, umgås lite med M, läsa alla tusen bloggar jag följer och kolla på serier haha den är det redan läggdags sedan länge. Tråkigt men sant.

Den här veckan har varit hur bra som helst. Jag har ingen riktig förklaring till just varför men jag är bara så himla lycklig just nu så det är nog därför. Jag har så mycket att vara tacksam för och jag tänkte på det idag. Jag har en superfin familj och pojkvän och vänner att vara otroligt tacksam över. Jag har vårt fina hem nu och jag har mitt jobb som jag älskar och har så himla kul på. Idag när jag åkte hem så kände jag bara hur bra allt var just nu. Hoppas verkligen att fler känner som jag nu för det borde alla få göra! :)

Vi hade en jätterolig kurs idag på jobbet i kundbemötande med Fia en utav servicecoacherna på jobbet. Den var verkligen inspirerande och nu tror jag vi är ännu mer taggade till att ge service i världsklass. Det är så härligt att jobba på ett ställe som är nystartat med höga ambitioner och där vi verkligen får vara med och påverka. Haha en rolig sak; jag kom på mig själv att jag gick och log när jag gick till tbanan på centralen, där man annars vanligtvis bara går och ser allmänt vardagstråkig ut. Hehe det var mycket roligare att se lite glad ut :) Det var helt tack vare Fia :)

Hoppas alla får en mysig helg :) Själv ska jag tapetsera och handla soffa och gardiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0