Fina presenter


Idag har jag fått massor av fin fina presenter :)

- Blomma i jättefin vas av Milla på jobbet
- Jättegulligt hjärtkort med presentkort på blomma av Eleni på jobbet
- Och blommor av hela gänget på jobbet

- Presentkort på NK, Margareteskålar i olika storlekar, Ugnsformar och Strumpor hihi av mamma och pappa
- Jättesöt "retro" rosa timer som man kan sätta på kylskåpet, "A piece of cake" kokbok och kökshandduk av lillebror
- Emilia halsband á la Carrie av älsklingen (men tyvärr hade det blivit försenat på posten så jag får den i slutet av veckan) :)
- Pengar av mormor

Hihi det är kul att fylla år :) Och det bästa är att jag inte har firat klart än :)


Info för släktingar som läser: Lördagen den 11 oktober blir det fika hemma hos mamma och pappa men jag återkommer med mer information till alla personligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0