Hissgardiner

Jag behöver hjälp. Vart finns det snygga vita hissgardiner?! Förutom Himla gardinerna, för de är så himla dyra. Och inte hemtex för de kändes så billiga. Jag har tittat runt lite men det verkar inte finnas så mycket i just den där stilen jag vill ha.



Dessa kommer ifrån Himla och det är i denna stil jag vill ha mina. Dem på bild ett vill jag ha i sovrummet och liknande som på bild två vill jag ha i kök och vardagsrum. Hehe det kommer säkert sluta med att det blir Himla iaf, för de är ju SÅ fina!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Satsa på himla annars ångrar ni er bara :-) säg till lillebror att sälj ett hus eller två :-)

2008-10-26 @ 20:15:15
Postat av: Anonym

Kikar in Godkväll:)

2008-10-26 @ 20:23:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emilia

M: Ja jag är riktigt sugen på Himla, men de kostar ju typ 800 per gardin så det blir en del pengar :/

Men man kan ju börja med en iaf :) Den till sovrummet med rosetten den måste jag nog köpa för den går ju typ inte att hitta någon annanstans. Vi får se :)

2008-10-26 @ 20:33:02
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0