Ikea

Vi har mycket att göra nu i dagarna och idag blev det ett stressigt besök på Ikea efter jobbet. Bara för att jag hade bråttom att ta mig till Ikea så gick ju allt dåligt såklart. Bussen jag skulle ta skulle stanna vid Ikea men jag var så otålig och när bussen åkte förbi ikea och åkte längre och längre bort i kungens kurva så hoppade jag av och när jag hoppas av bussen så går min stora handväska sönder, hela handtaget släppte från fästet. Så nu måste jag fixa den fort för det är jobbigt att bara ha Louis hela tiden eftersom den blir så tung med alla mina saker i. I alla fall så fick jag gå en bra bit och var en liten isbit då jag kom in och mötte M på Ikea. Vi var där för att välja ut resårbotten och bäddmadrass och vi hittade dem vi skulle ha. En liten kul sak var att jag såg Björn Gustafsson där, han var söt som vanligt ;)

Nu är det bara 1 vecka tills inflyttningsdagen. Flyttbil är bokad, packning är påbörjad, säng är vald och handpenningen är betald hehe nu är det bara att vänta och fortsätta packa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0