Vi kör på med lycka-temat



Jag kollade igenom lite bilder på hårddisken och så såg jag den här nu. Och eftersom mitt förra inlägg handlade så mycket om att vara lycklig så tyckte jag att den här bilden passade så bra. Bilden är på mig och en av mina lyckopiller här i livet, min guddotter Tindra. Hon gör mig verkligen lycklig och jag längtar till varje gång vi träffas. Det är så kul nu när man kan bygga upp en relation på riktigt. Nu börjar hon ju blir stor och man kan ju mer prata med henne. Och det finns inget härligare än att umgås med henne då jag verkligen känner att hon tycker om mig. Och det som är så underbart är att hon visar det på så söta sätt: Som när hon sa att hon ville vara med mig på julafton då hennes storebor var lite missnöjd över det haha eller som när hon var så glad över att åka och köpa lördagsgodis med mamma och pappa men sen sa hon att hon skulle åka tillbaka så att jag skulle få lite godis också ♥

Mitt hjärta smälter verkligen då jag tänker på vad hon sa helt från ingenstans då vi stod ensamma i köket i somras:

- Miiilia du är min bästa vän

 

Alltså hur söt får man va!? En riktig sötnos och charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men guuuud vad gulligt skrivet!!! Blir alldeles rörd och det tåras i ögonen. Ja Tindra tycker sååå mycket om dig, du är världens bästa gudmor. Bamsekramar från faster Frida

2008-10-26 @ 11:30:26
Postat av: Emilia

Frida: Va bra hehe :) Och tveka inte att höra av dig om ni vill ha barnvakt. Tex om ni vill vara själva en dag du och petter är det bara höra av dig så kan barnen vara här om ni vill äta ute i sthlm eller ha en shoppingdag någon helgdag :)



Kramar Emilia

2008-10-26 @ 17:38:04
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0