Äntligen har vi hittat det

 
   

Vi har hittat vårat matbord! Vi gick in en snabbis på mio igår och så gick jag vid de vita wilma borden och så sa jag till M: "Ååå varför finns det inte sånna här bord med svartmålad trä yta" Och så går vi lite längre fram och vi båda stannar upp och jag gör mitt klassiska klassiska OMG ljud. Haha jag blev helt frälst och gick fram till bordet och satte mig ner på stolen och sa: DET HÄR BORDET SKA VI HA! Och som tur var så vart M lika frälst, annars hade jag börjat gråta haha för jag blev kär vid första ögonkastet. Jag har ju alltid velat ha ett Wilma bord. Så nu letar vi bara efter stolar. Antingen blir det Wilma stolarna till eller så vill jag ha den vita ovan ifrån Oliver Furniture (Finns hos Syster Lycklig), de svarta är också fina men jag tror jag gillar den vita mest. De kostar 1295:- styck och bordet kostar 7500:- så totalt skulle det bli 12680:- Lite saftigt men jag vill verkligen HA dem! Och dessutom så kostar det ju faktiskt en del att köpa matsalsgrupper.

Vi får se men I think this is the one :)

Note: Bordet har jag målat svart på ytan i Photoshop eftersom de inte hade någon bild på just den varianten på mio. Men det ser ungefär ut sådär.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det blir säkert jättefint! :)



Man kände och hörde smällen, men det var inte jättehårt.. träffade den på bakdelen tror jag.. men det gick så fort så det är svårt o säga. Hann inte tänka..lite läskigt!

2008-09-29 @ 00:42:28
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: svägerskan

jättesnyggt bord. Vita stolarna är snyggast till tycker jag, det ser fräschare ut.

2008-09-29 @ 15:51:31
Postat av: Emilia

Cissi: Shit va läskigt men tur att det inte vart rakt framifrån så den kom på rutan!



M: Ja de vita kommer bli snyggast, nu hoppas jag bara tt vi har råd med dem :P hihi

2008-09-29 @ 19:49:18
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0