Coldplay imorgon

Jag känner mig som en dålig bloggare med tanke på hur lite jag skriver på vardagarna. Det är bara för att jag inte har den orken när jag kommer hem från jobbet. Den här veckan har jag stängning i konferensen och som idag kom jag hem 20.10 och imorrn har jag öppning (bytte med camilla så jag kommer iväg i tid imorrn) så då börjar jag 7.30. Så jag måste verkligen sova nu.

Imorrn ska vi på Coldplay. Det bli med familjen och av en slump ska båda mina fastrar med sambos också gå. Så imorrn blir det middag ute och coldplay i globen. Ska bli riktigt kul.

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Joysan

Vad bra att allt är bra :-)...bara fint här också! Njae...om jag kunde spara pengar någon gång så skulle jag absolut spara till en speedy...men, jag är en riktig slösa, haha. Tycker det är kul att sitta & kolla på tradera, jämför med louisvuitton.com & drömma mej bort :-)...Jag vet inte riktigt vart jag har läst att de aldrig hade sin logga uppochner...för annars vet man ju att det är sömmar och mönsteranpassning & sådant man ska kolla efter...men så satt jag & kollade på Newlyweds idag & såg att Jessica simpsons LV var uppochner på ena sidan...och tänkte att hon har ju ingen fake så...hahaha. De gör ju redigt bra kopior nu för tiden, så det är ju synd om de som blir lurade...Ha det så bra nu! Och lycka till med flytten!

2008-09-17 @ 21:55:07
URL: http://rosagroda.blogg.se/
Postat av: Joysan

Ja...Jag hittade en kopia i Kroatien nu när vi var där, och man såg verkligen ingen skillnad (nu när jag vet att loggan SKA vara upp och ner) kommer säkert sluta med att jag köper en copy eftersom jag är så kass på att spara...hahaha :P...

2008-09-20 @ 21:35:27
URL: http://rosagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0