Då var det måndag igen

Japp då har ännu en vecka passarat och idag gick jag in på min sjätte vecka på jobbet. Trivs (som jag sagt flera gånger) jättebra och idag jobbade jag och Camilla på vår andra anläggning hela dagen. Idag fick vi äntligen börja använda våran bil som vi ska ha att frakta saker mellan konferensanläggningarna. Den var lite läskig att köra eftersom den är så hög men den var ganska kul att köra ändå :) Den här är det vi kör runt i :) Jag och Camilla pratade om det idag och hur stora är egentligen chanserna att det slutade med att vi jobbar på samma jobb, det tänkte vi nog aldrig skulle hända då vi gick i skolan. Men kul är det hur som helst :)

Jag sa en rolig sak till Micko alldeles nyss. "Emilia is back" så jag helt plötsligt och det var då jag insåg att jag under kvällen både städat, diskat och stekt pannkakor. Jag har haft en liten period nu där jag "intevaritmigsjälv" och typ inte orkat städa eller lagat mat för fem öre. Men som jag också så till mig själv "I´ve missed you"

Så nu ska vi se hur länge det håller. Det är ju lätt att inte bry sig nu när vi flyttar om typ en månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0